Форум Земя назаем

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Да помогнем на очите (една рецепта)  (Прочетена 11267 пъти)

hdeshev

  • Христо Дeшeв
  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 845
  • Един ученик на пътя...
    • може би блог

Здравейте,

Аз съм програмист и вися нонстоп на компютъра. Това почва и да ми се отразява на очите - уморяват се, понаболяват ме понякога.

Скоро прочетох, че омега-3 мастните киселини били полезни за очите. Реших да комбинирам това и с нещо, на което ни учат от малки, а именно, че витамин А е много полезен. Някой тук (мисля, че беше Петко) спомена, че витамин А се абсорбира най-добре като се приема с някакво растително масло. Ето и до какво стигнах:

Сутрин на гладно пия голяма чаша прясно изцеден сок от моркови, като в него добавям една супена лъжица ленено масло (студено пресовано).

Без да претендирам, че знам за какво говоря, мисля, че съм събрал трите неща в едно: омега-3 от лененото масло, витамин А (каротин) от морковите и масло за по-добро абсорбиране. Особено съм доволен, че лененото масло, което иначе ми е доста неприятно на вкус, така почти не се усеща. Открих също така, че като добавя малко сок от цвекло подобрявам вкуса на сместа и тя ми харесва повече.

И така, пия си чашата вече почти седмица и очите ми сякаш са по-добре. Умората и болките се появиха само веднъж, и другите дни ги нямаше изобщо. Пробвайте и вие.

Имате ли други рецепти за "помагане" на очите? Идеи за подобряване на моята?

Аз иначе знам няколко йога упражнения, които правя, когато не забравя... :weight_lift:
Активен
Time waits for no slave!
-- Napalm Death

Petko

  • Hero Member
  • *****
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 2359
    • facebook
Re:Да помогнем на очите (една рецепта)
« Отговор #1 -: 30-09-2009, 14:25:46 »

Супер решение си намерил на проблема :Content_22: