Форум Земя назаем

Моля влез или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Експертно търсене  

Новини:

Автор Тема: Още един начинаещ суровоядец  (Прочетена 1156 пъти)

dusinda

  • New
  • *
  • Неактивен Неактивен
  • Публикации: 3

Здравейте, мили приятели! Радвам се, че ви има.
И аз съм един начинаещ суровоядец, който се лута понякога сред многото и различна информация, която има. От началото на годината се опитвам да стана на 100% суровоядец, но успявах да изкарам два-три дена, след което си хапвах печена риба или най-вече сладки неща на които ми беше много трудно да устоя. До преди месец и половина, когато реших,че имам нужда сериозно да прочистя организма си и не искам да губя време в лутане.
Започнах с лечебния глад на Лидия Ковачева, с който изкарах 15 дена. Това за мен си беше постижение. Захраних се, може би не много правилно, в пътя си към суровоядството. Вече мина месец от гладуването. И така, започнах да си хапвам доста на често плод, зеленчук ,ядки и др, до преди една седмица, когато реших, че мога да включа и печен бадем. И от тогава наблягам доста на печ. бадем и на печ.слънчоглед, не спирам да ям и съответно да преяждам, чувствам се малко гадно и на всичко отгоре имам моменти, в които ми идва да се наям с нещо готвено или любима торта, но не смея да не ме заболи корема. Тези мисли ме притесняват да не се върна към стария си начин на хранене.
Бях решила да си позволявам само печена тиква, и варен картоф през зимния период. А и нямам все още сокоизтисквачка, да си правя сокове, примерно от тиква. Кълновете ги ям с голям зор. Хич не ми допадат. Проблема е, че гледам да разделям и храните според разделното хранене. А сладкото заменям с комбинацията от сурови ядки+стафиди+мед+канела.
До сега не мога да преценя прочистила ли съм се поне малко. Колко време му е необходимо на един организъм?